آ
-
آموزش
مقایسه تطبیقی استانداردهای آموزشی ISO 10015 و ISO 29990 [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 6-14]
ا
-
ارزیابی عملکرد
ارائه مدلی ترکیبی جهت ارزیابی و پیش بینی عملکرد کارآفرینانه شرکتهای دانشبنیان [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 23-38]
-
استاندارد
تحقق اقتصاد مقاومتی در پرتو استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 48-59]
-
استاندارد
تحلیلی بر چگونگی ارتباط بین استانداردسازی و نوآوری [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 6-22]
-
استاندارد ایزو 1005
مقایسه تطبیقی استانداردهای آموزشی ISO 10015 و ISO 29990 [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 6-14]
-
استاندارد ایزو 29000
مقایسه تطبیقی استانداردهای آموزشی ISO 10015 و ISO 29990 [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 6-14]
-
استانداردسازی
تحقق اقتصاد مقاومتی در پرتو استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 48-59]
-
استانداردسازی
تحلیلی بر چگونگی ارتباط بین استانداردسازی و نوآوری [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 6-22]
-
استانداردسازی
شایستگیهای ضروری کارمندان در زمینه استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 75-91]
-
استانداردسازی فناوری
بررسی سازوکار استانداردسازی فناوری و نوآوری با استفاده از نظریهی جامدسازی آلیاژ دوتایی زودگداز [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 60-78]
-
اصول ایزو 9000
تحلیل وضعیت و ارتباط اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجی برنامههای منتخب اهداف کیفی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و مهارتی (مطالعه موردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران) [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 25-48]
-
اقتصاد مقاومتی
تحقق اقتصاد مقاومتی در پرتو استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 48-59]
-
انتظارات
بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 90-109]
-
انرژی تولیدی
مدل اقتصادی ریزشبکه جریان مستقیم با کاربرد سیستم فتوولتائیک در صنعت برق ایران [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 91-99]
-
اهداف کیفی
تحلیل وضعیت و ارتباط اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجی برنامههای منتخب اهداف کیفی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و مهارتی (مطالعه موردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران) [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 25-48]
ب
-
بازخوانی
بازخوانی فلسفه TQM در سازمانهای دولتی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 47-57]
-
باشگاه های الزهرا
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 15-24]
-
برنامهریزی غیرخطی
معرفی و اجرای FMEA فازی در شرایط عدم قطعیت در یک مطالعه موردی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 58-68]
-
بهره وری مدیریت ایمنی
ارزیابی عوامل مؤثر بر افزایش بهرهوری مدیریت ایمنی کارگران از دیدگاه کارفرمایان،پیمانکاران و نیروهای کار در پروژههای ساختمانی: مطالعهی موردی [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 8-22]
پ
-
پایداری
تحلیل معیارهای تابآوری و پایداری زنجیره تأمین در صنعت داروسازی با استفاده از روش تحلیل ساختاری تفسیری [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 40-48]
-
پروژه های ساخت
ارزیابی عوامل مؤثر بر افزایش بهرهوری مدیریت ایمنی کارگران از دیدگاه کارفرمایان،پیمانکاران و نیروهای کار در پروژههای ساختمانی: مطالعهی موردی [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 8-22]
-
پروژه های کوچک
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
-
پیاده سازی
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
ت
-
تأثیر
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
-
تابآوری
تحلیل معیارهای تابآوری و پایداری زنجیره تأمین در صنعت داروسازی با استفاده از روش تحلیل ساختاری تفسیری [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 40-48]
-
تحلیل پوششی داده ها
ارائه مدلی ترکیبی جهت ارزیابی و پیش بینی عملکرد کارآفرینانه شرکتهای دانشبنیان [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 23-38]
-
تحلیل ساختاری تفسیری
تحلیل معیارهای تابآوری و پایداری زنجیره تأمین در صنعت داروسازی با استفاده از روش تحلیل ساختاری تفسیری [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 40-48]
-
تحلیل مسیر
تاثیر معیارهای توانمندساز مدل ملی کیفیت بر عملکرد سازمانها. مطالعه موردی: سازمانهای شرکت کننده در جایزه ملی کیفیت ایران [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 69-80]
-
تطبیق
مقایسه تطبیقی استانداردهای آموزشی ISO 10015 و ISO 29990 [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 6-14]
-
تعهد مشتریان
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 15-24]
-
توانمندیها
تجزیهوتحلیل توانمندیهای مؤثر بر موفقیت قابلیت ارتجاعی زنجیرهی تأمین با استفاده از رویکرد ترکیبی ISM و ANP (مطالعهی موردی: شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان) [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 70-89]
ج
-
جایزه ملی کیفیت ایران
تاثیر معیارهای توانمندساز مدل ملی کیفیت بر عملکرد سازمانها. مطالعه موردی: سازمانهای شرکت کننده در جایزه ملی کیفیت ایران [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 69-80]
خ
-
خلاقیت
تحلیلی بر چگونگی ارتباط بین استانداردسازی و نوآوری [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 6-22]
د
-
داروسازی
تحلیل معیارهای تابآوری و پایداری زنجیره تأمین در صنعت داروسازی با استفاده از روش تحلیل ساختاری تفسیری [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 40-48]
-
درآمد
مدل اقتصادی ریزشبکه جریان مستقیم با کاربرد سیستم فتوولتائیک در صنعت برق ایران [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 91-99]
-
دیدگاه سه عاملی
ارزیابی عوامل مؤثر بر افزایش بهرهوری مدیریت ایمنی کارگران از دیدگاه کارفرمایان،پیمانکاران و نیروهای کار در پروژههای ساختمانی: مطالعهی موردی [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 8-22]
ر
-
رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)
تجزیهوتحلیل توانمندیهای مؤثر بر موفقیت قابلیت ارتجاعی زنجیرهی تأمین با استفاده از رویکرد ترکیبی ISM و ANP (مطالعهی موردی: شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان) [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 70-89]
ز
-
زنجیره تأمین
تجزیهوتحلیل توانمندیهای مؤثر بر موفقیت قابلیت ارتجاعی زنجیرهی تأمین با استفاده از رویکرد ترکیبی ISM و ANP (مطالعهی موردی: شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان) [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 70-89]
-
زنجیره تأمین
تحلیل معیارهای تابآوری و پایداری زنجیره تأمین در صنعت داروسازی با استفاده از روش تحلیل ساختاری تفسیری [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 40-48]
س
-
سازمانهای دولتی
بازخوانی فلسفه TQM در سازمانهای دولتی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 47-57]
-
سازوکار
بررسی سازوکار استانداردسازی فناوری و نوآوری با استفاده از نظریهی جامدسازی آلیاژ دوتایی زودگداز [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 60-78]
-
سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی
توسعه شاخصهای کیفیت داده بهمنظور ارزیابی سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی: یک مطالعه موردی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 60-74]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی ظرفیت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد) [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 23-34]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شرکتها: با تأکید بر نقش قابلیتهای پویا و سرمایه اجتماعی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 35-46]
-
سطح توسعهی فناوری
بررسی سازوکار استانداردسازی فناوری و نوآوری با استفاده از نظریهی جامدسازی آلیاژ دوتایی زودگداز [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 60-78]
-
سیستم فتوولتائیک
مدل اقتصادی ریزشبکه جریان مستقیم با کاربرد سیستم فتوولتائیک در صنعت برق ایران [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 91-99]
ش
-
شاخصهای کلیدی عملکرد
توسعه شاخصهای کیفیت داده بهمنظور ارزیابی سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی: یک مطالعه موردی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 60-74]
-
شایستگی
شایستگیهای ضروری کارمندان در زمینه استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 75-91]
-
شایستگی کارمندان
شایستگیهای ضروری کارمندان در زمینه استانداردسازی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 75-91]
-
شبکه های عصبی مصنوعی
ارائه مدلی ترکیبی جهت ارزیابی و پیش بینی عملکرد کارآفرینانه شرکتهای دانشبنیان [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 23-38]
-
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد
تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی ظرفیت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد) [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 23-34]
-
شرکت های دانش بنیان
ارائه مدلی ترکیبی جهت ارزیابی و پیش بینی عملکرد کارآفرینانه شرکتهای دانشبنیان [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 23-38]
ص
-
صنایع شهرستان سقز
عارضهیابی صنایع کوچک و متوسط با مدل 7S مکنزی(مطالعهی موردی: صنایع شهرستان سقز) [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 50-58]
-
صنعت محصولات کنجدی
بررسی تحلیلی مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین پایدار در صنعت محصولات کنجدی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 34-45]
ظ
-
ظرفیت سازمانی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی ظرفیت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد) [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 23-34]
ع
-
عارضهیابی
عارضهیابی صنایع کوچک و متوسط با مدل 7S مکنزی(مطالعهی موردی: صنایع شهرستان سقز) [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 50-58]
-
عدالت درک شده
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 15-24]
-
عملکرد"
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شرکتها: با تأکید بر نقش قابلیتهای پویا و سرمایه اجتماعی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 35-46]
-
عملکرد پروژه
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
-
عملکرد رقابتی
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 46-69]
ف
-
فرآیند تحلیل شبکه (ANP)
تجزیهوتحلیل توانمندیهای مؤثر بر موفقیت قابلیت ارتجاعی زنجیرهی تأمین با استفاده از رویکرد ترکیبی ISM و ANP (مطالعهی موردی: شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان) [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 70-89]
-
فرا ترکیب
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 46-69]
-
فرهنگ سازمانی
چارچوبی مفهومی جهت درک رابطه تعاملی میان مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 20-33]
ق
-
قابلیت ارتجاعی
تجزیهوتحلیل توانمندیهای مؤثر بر موفقیت قابلیت ارتجاعی زنجیرهی تأمین با استفاده از رویکرد ترکیبی ISM و ANP (مطالعهی موردی: شرکت سهامی ذوبآهن اصفهان) [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 70-89]
-
قابلیتهای پویا
تأثیر مدیریت دانش بر عملکرد شرکتها: با تأکید بر نقش قابلیتهای پویا و سرمایه اجتماعی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 35-46]
ک
-
کارآفرینی سازمانی
چارچوبی مفهومی جهت درک رابطه تعاملی میان مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 20-33]
-
کارآفرینی سازمانی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی ظرفیت سازمانی (مورد مطالعه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد) [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 23-34]
-
کارگاه های ساختمانی
ارزیابی عوامل مؤثر بر افزایش بهرهوری مدیریت ایمنی کارگران از دیدگاه کارفرمایان،پیمانکاران و نیروهای کار در پروژههای ساختمانی: مطالعهی موردی [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 8-22]
-
کارگران ساختمانی
ارزیابی عوامل مؤثر بر افزایش بهرهوری مدیریت ایمنی کارگران از دیدگاه کارفرمایان،پیمانکاران و نیروهای کار در پروژههای ساختمانی: مطالعهی موردی [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 8-22]
-
کمیته ملی المپیک
تحلیل وضعیت و ارتباط اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجی برنامههای منتخب اهداف کیفی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و مهارتی (مطالعه موردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران) [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 25-48]
-
کیفیت خدمات
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 15-24]
-
کیفیت خدمات
بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 90-109]
-
کیفیت داده
توسعه شاخصهای کیفیت داده بهمنظور ارزیابی سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی: یک مطالعه موردی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 60-74]
-
کیفیت سازمانی
تبیین شاخصها و ابزارهای پیادهسازی هوش تجاری چابک در سازمان و تحلیل رابطه آن با مدیریت دانش بهمنظور افزایش کیفیت سازمانی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 84-92]
م
-
مجموعههای فازی
معرفی و اجرای FMEA فازی در شرایط عدم قطعیت در یک مطالعه موردی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 58-68]
-
محیط پویا
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 46-69]
-
مدل 7S مکنزی
عارضهیابی صنایع کوچک و متوسط با مدل 7S مکنزی(مطالعهی موردی: صنایع شهرستان سقز) [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 50-58]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
بررسی تحلیلی مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین پایدار در صنعت محصولات کنجدی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 34-45]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 46-69]
-
مدلهای تعالی
تاثیر معیارهای توانمندساز مدل ملی کیفیت بر عملکرد سازمانها. مطالعه موردی: سازمانهای شرکت کننده در جایزه ملی کیفیت ایران [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 69-80]
-
مدیریت
بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 90-109]
-
مدیریت دانش
تبیین شاخصها و ابزارهای پیادهسازی هوش تجاری چابک در سازمان و تحلیل رابطه آن با مدیریت دانش بهمنظور افزایش کیفیت سازمانی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 84-92]
-
مدیریت ریسک
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
-
مدیریت کیفیت جامع
تحلیل وضعیت و ارتباط اصول مدیریت ایزو 9000 و مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجی برنامههای منتخب اهداف کیفی آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و مهارتی (مطالعه موردی کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران) [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 25-48]
-
مدیریت کیفیت خدمات
بررسی و واکاوی مفاهیم و ابعاد مدیریت کیفیت خدمات [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 90-109]
-
مدیریت کیفیت زنجیره تأمین پایدار
بررسی تحلیلی مدیریت کیفیت زنجیرهی تأمین پایدار در صنعت محصولات کنجدی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 34-45]
-
مدیریت منابع انسانی
چارچوبی مفهومی جهت درک رابطه تعاملی میان مدیریت منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 20-33]
-
مزیت رقابتی
مدلیابی ساختاری-تفسیری از قابلیتهای مؤثر بر مزیت رقابتی سازمان در محیط پویا [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 46-69]
-
مطالعه موردی
توسعه شاخصهای کیفیت داده بهمنظور ارزیابی سامانههای اطلاعاتی تحقیقاتی: یک مطالعه موردی [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 60-74]
-
موانع
مدیریت ریسک در پروژه های کوچک ساخت و ساز در کشور ایران: وضعیت، موانع و تأثیر [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 6-18]
ن
-
نتایج کلیدی عملکرد
تاثیر معیارهای توانمندساز مدل ملی کیفیت بر عملکرد سازمانها. مطالعه موردی: سازمانهای شرکت کننده در جایزه ملی کیفیت ایران [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 69-80]
-
نظریهی جامدسازی آلیاژ زودگداز
بررسی سازوکار استانداردسازی فناوری و نوآوری با استفاده از نظریهی جامدسازی آلیاژ دوتایی زودگداز [دوره 9، زمستان، 1398، صفحه 60-78]
-
نوآوری
تحلیلی بر چگونگی ارتباط بین استانداردسازی و نوآوری [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 6-22]
و
-
وفاداری
بررسی تاثیر عدالت درک شده بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی کیفیت خدمات و تعهد مشتریان باشگاه های الزهرا [دوره 9، بهار، 1398، صفحه 15-24]
ه
-
هزینه
مدل اقتصادی ریزشبکه جریان مستقیم با کاربرد سیستم فتوولتائیک در صنعت برق ایران [دوره 9، تابستان، 1398، صفحه 91-99]
-
هوش تجاری چابک
تبیین شاخصها و ابزارهای پیادهسازی هوش تجاری چابک در سازمان و تحلیل رابطه آن با مدیریت دانش بهمنظور افزایش کیفیت سازمانی [دوره 9، پاییز، 1398، صفحه 84-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد